Fyra favoriter @ 19:00:16, 2010-12-14 i "Mode & trender"



Här är mina fyra favoriter från H&M's vårkollektion för 2011. Den första till vänster för att den ser så sval och lyxig ut, i vår vill jag också våga helvitt! Den andra för att jag älskar kombinationen utav "tantigt" kamel med färgstarkt mönster och bara ben, väldigt likt denna look. Nummer 3 för att jag inte kan släppa min förälskelse för det bohem-aktiga, jag älskar den här stilen. Nummer fyra för att det är något med de där shortsen, jag skulle vilja ha dem tillsammans med en lös vit topp i bohem stil med mycket broderier eller spets på. De finns faktiskt ett par liknande i en butik redan nu här i Spanien, kanske ska ta en sväng och titta på dem någon dag...

Vad tycker ni?
Bilder lånade härifrån.
Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid v32 ♥

Åh, vad fint det ser ut! Gillar klänningen på tredje bilden :)



Jag har inte facebook :)

2010-12-14 @ 19:50:13
URL: http://myshoebox.se
Postat av: matilda

älskar skorna på bild 3 & 4!!

2010-12-15 @ 22:06:33
URL: http://fashionbible.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...