Glitter Sonja @ 18:03:00, 2010-12-21 i "Shoppingtips/Inspiration"



Jag har varit väldigt fascinerad utav glittriga skor sedan jag såg dessa ifrån Jeffrey Campbell, och sedan dess har jag sett massa glittriga pumps i olika butiker här i Barcelona och varje gång oooh:ar jag som ett barn på julafton. Nu har Nelly fått in dessa superglittriga pumps i 3 olika färger, för 349 kronor styck. Vill du använda de till nyårsafton så kom ihåg att beställa innan den 27 December!

Jag skulle gärna köpa ett par men har ju redan lyckats beställa 2 par andra skor inom bara ett par dagar, starkt jobbat med tanke på att jag inte har pengar. Har du haft bättre självdisciplin än mig kan du köpa dem här!
Kommentarer
Postat av: lady

Sjukt snygga, Passar perffa till nyår!

2010-12-22 @ 17:10:55
URL: http://ladyq.blogg.se/
Postat av: Marieh

Gillar också glittriga skor, kanske borde ha köpt dem till nyår? Fast å andra sidan var jag inte på den sortens tillställning, så de hade varit over the top ändå

2011-01-05 @ 12:24:34
URL: http://mariehsvardag.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...