Mina favoritprodukter just nu... @ 15:17:09, 2010-12-21 i "Skönhet"




Jag älskar att läsa tips om bra skönhetsprodukter på andra bloggar, alltid kul att hitta nya produkter! Här kommer hursomhelst mina favoritprodukter just nu:

Jelly Pong Pong, Shoe palette - En liten palett med världens bästa bronsiga ögonskugga, jag använder alltid den här till vardags och vet inte vad jag ska ta mig till den dagen då den tar slut. Det är en krämögonskugga så man kletar på den på ögonen på en sekund och de gör verkligen skillnad. Perfekt färg!

Black Up, Cream to Powder foundation - Min nya favoritfoundation som inhandlades för ett par veckor sedan på Sephora. Se här. Hoppas verkligen detta märkte kommer till Sverige!

Dr Hauschka, ansiktsrengöring, ansiktsvatten special och ansiktsolja - Jag älskar hudvårdsprodukter som är "naturliga"! Min hud blir bara värre av en massa kemikalier. Jag tror att Campadre ska ha erbjudanden på dessa produkter inom kort, är du inte medlem på den sidan så kan du kommentera med din mail här så skickar jag en inbjudan.

L'Oreal, Beauty tubes mascara - Jag har verkligen aldrig hittat någon mascara som är bättre än denna! Vattenfast, dvs den håller för sorgliga filmer och många tårar. Men tvättas bort med endast varmtvatten!

Ögonskuggeprimer - Just nu från Paula Dorf of NY. Men min favorit är egentligen Urban Decays, ett lager innan du lägger på ögonskugga och ögonskuggan sitter som berget.

Elisabeth Arden, Eight hour cream - Otroligt bra för torra läppar och jag älskar doften, kan hända att jag är ensam om det...

Too faced, Lip injection - Världens bästa lip-plumper! Me encantaaaa.
Kommentarer
Postat av: Honi

Kul att se dina favoriter! :)

2010-12-22 @ 00:11:59
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättefin blogg, läs gärna min blogg :)

2010-12-26 @ 18:03:56
URL: http://melzies.blogg.se/
Postat av: IDA

Hur fungerar Dr Hauschka-serien? Är det bra produkter/har du märkt förbättring på huden? Vore tacksam för svar eftersom jag själv använder en serie naturliga produkter och faktiskt valde mellan den och Dr Hauschka.

Tack på förhand!

2011-01-05 @ 15:30:32
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Mimmi

vart köpte du lip-plumpern? =D

2011-01-06 @ 14:10:57
URL: http://justdare.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...