Ska hem till kylan, men plånboken är inställd på vår? @ 17:11:56, 2010-12-17 i "Shoppat"


Har begett mig ut på stan ett par gånger i jakt på varma men snygga kläder (jag tycker inte alls att de är roligt att klä sig när de är minus 20 grader och snö, så som jag misstänker att de kommer vara när jag kommer hem). Men varje gång har jag kommit tillbaka hem med plagg som jag tänker att "dessa kommer bli perfekta i vår!".



Som dessa! Väldigt lika dem som kommer att komma in på H&M till våren, fast antagligen billigare, och så slipper jag stressa runt hemma i vår för att få tag på ett par. Om de nu inte är så att jag redan tröttnat på dem då. 25 euro, vilket kap!



När Mamma var här köpte hon denna kjol till mig, funkar inte alls nu men vi kunde liksom inte låta bli. Färgerna är heeelt underbara! Tänk mina indianskor och jeansväst eller liknande. Kostade 19 eller 25 Euro.



Bättre bild på shortsen (dock stämmer det inte riktigt färgmässigt). Jag har köpt en massa mer saker som är lite mer användbara just nu, kan visa senare!

Idag hade jag min sista dag i skolan, med hejdå kramar och kindpussar. Känns konstigt och lite ledsamt. Tjejerna jag bott med har åkt hem, jag åker på Torsdag. Känner mig liksom inte färdig med detta guldkorn till stad, jag trivs så himla bra och jag vet inte riktigt hur jag känner inför att komma hem... Nu vill jag bara komma in på min drömutbildning, så att jag kan få bli stor och flytta tillbaka hit! ;)
Kommentarer
Postat av: lady

Åh snyggt! Tänker samma, vill inte klä mig varmt , utan vill ha shorts istället!



Vad är drömyrket? :)

2010-12-18 @ 14:17:48
URL: http://ladyq.blogg.se/
Postat av: lady

Låter som ett super bra jobb och inriktning.

Vet att i Barcelona har dem ju ett bra urval på skolor.



Funderade ett tag på att plugga i Barcelona inriktning media. men men ;)

2010-12-18 @ 14:52:25
URL: http://ladyq.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag förstår! :)

Jag gillade verkligen din och är inte ute efter någonting mer avancerat än så. Gillar det enkelt. Jag kan designa själv och göra det väldigt avancerat om jag vill, men jag har gjort det i många år nu och är trött på mina egna designer (därav den fula jag har nu, haha!) och ser gärna att någon annan hjälper mig :-) Synd att du inte gör liknande!

2010-12-19 @ 18:34:57
URL: http://idontwantdiamonds.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Anna!

Det var jag som skrev till dig från idontwantdiamonds tidigare. Har bestämt mig för att den bloggen inte var något för mig, men har ett annat litet koncept på G. Skulle vilja ha en design som ser ut som leos.nu ungefär. Skulle du klara det tror du eller är det för avancerat? Hur mycket skulle du vilja ha för det?



Maila mig, bloggen är borttagen!

2010-12-20 @ 02:15:50
Postat av: Sofia

Underbar kjol!

2010-12-21 @ 10:39:33
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Bombshell in a Nutshell

Coola shorts :)

2010-12-21 @ 21:27:59
URL: http://bbombshell.blogg.se/
Postat av: matilda

åh så himla fina shorts!

2010-12-26 @ 12:01:45
URL: http://fashionbible.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...