Sommar känsla @ 00:08:31, 2010-12-22 i "Personligt"




Har inga speciella åsikter om låten, varken bra eller dålig, inte riktigt min stil. Men videon, videon är så himla snyggt gjord och vacker! Den fångar verkligen känslan av de där dagarna med det perfekta svenska sommarvädret, jag känner känslan även nu fast jag sitter här i Barcelona i December och tittar ut på regnet.

Farsta ser ut på ett speciellt sätt på sommaren. Jag får känslan från när vi var 15 år och vi var de som brukade "hänga i centrum", sprang dit efter middagen och köpte en mjukglass på Donken för 5 kronor, eller en Slushie från Jour Livs. Vi hängde hela nätterna nere vid Magelungen (vid vattnet i videon) och drack öl. En helt annan Anna som jag hade glömt tills jag såg den här videon.  Och somrarna när jag var ännu yngre som spenderades just på den skolgården som är med i videon... Guuud vad härligt det skulle vara med svensk sommar och ljusa nätter nu! Nuförtiden är det tyvärr bara när det är ljust ute som jag känner mig sådär trygg i Farsta, jag vet inte om det ändrats eller om jag inte är lika naiv längre. Men vi har haft våra dagar. Nostalgi tripp, haha.
Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilken vacker video. Den fångar en verkligen. Btw, jättefin blogg. Kram =)

2011-01-06 @ 13:17:28
URL: http://inlindashead.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...