Hello, salty goodness! @ 21:40:53, 2010-11-15 i "Önskelistan"



Har detta linne/klänning kommit ut i butik än, någon som vet? Jag såg nämligen något liknande inne på H&M för en eller två veckor sedan. Fast i svart, och kanske lite finare... Jag höll nämligen bara i den i någon sekund och sedan sprang jag vidare (varför det liksom?), men det var riktigt snyggt fall på den, tillsammans med knuten baktill, då tyget var rätt "tugnt". Måste nog spanas in igen!

Idag är jag dock trött och tråkig, så nu återgår jag till adjetivos y pronombres indefinidos , oregelbundna verb och annat som får min hjärna att kännas som om den ska explodera och rinna ut genom öronen. Ciao so long!
Kommentarer
Postat av: Julia

WOW, gud så fint! Det måste jag spana efter!

2010-11-16 @ 09:31:27
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: alexandra

såg också den, svinfin verkligen!

2010-11-17 @ 22:03:42
URL: http://alexandradr.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...