River Island @ Asos @ 19:42:42, 2010-11-18 i "Shoppingtips/Inspiration"



River Island är ett märke som jag förr brukade ha lite koll på, men sedan har jag helt glömt bort det. Tills nu, när Asos valt att plocka in deras senaste höstkollektion. Som är riktigt bra. Snygga och trendiga plagg till ett väldigt bra pris! Här är några bilder på delar ut kollektionen...


...Gillar ni också det ni ser? Klicka här för att komma till kollektionen!

P.S. Imorgon kommer min mamma hit för att hälsa på under helgen, gissa om jag är glad! Det kommer bli så roligt att få guida min mamma genom världens bästa stad!

P.S 2. Glömde bort att min blogg fyllde ett halvår i Tisdags, grattis i efterskott lilla bloggen! Tiden går läskigt fort.
Kommentarer
Postat av: Nicki

spanade också in hos asos och blev riktigt kär i klänningen du har högst upp till höger!

2010-11-19 @ 13:03:39
URL: http://niicki.blogg.se/
Postat av: jenny

läckert!

2010-11-24 @ 22:19:55
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...