Birthday gifts! @ 21:22:00, 2010-10-24 i "Personligt"




Jag fick de här underbara skorna från Johanna & Eddo i födelsedagspresent, de är perfektion! Love love love. De kommer från Benetton, och är verkligen perfekta höstskor. Som ännu ett tecken på hur bra Johanna känner mig så fick jag denna...



En Beverly Hills t-shirt från Stradivarius! Jag älskar verkligen Beverly Hills, det var den serien som var anledningen till att jag och Johanna började umgås från första början, haha. Vi brukade springa hem tillsammans efter skolan för att inte missa den. Jag fick även lite Anna-Cava! Tack tack tack!

Igår köpte jag kanske världens finaste kavaj på H&M, tänkte visa den men bilderna blir hemskt suddiga som min kamera tar idag, fattar ingenting. Även internet är otroligt segt idag, så jag har nog helt enkelt inte tekniken på min sida denna dag. Dagen har iallafall spenderats vid Mare Magnum, åt lunch/middag utomhus vid havet och drack ett glas vin i den härliga solen! Nu ska jag ladda inför att börja i skolan imorgon, klockan 8.30 (hur ska detta gå, idag sov jag till halv 2!), jag har ju ingen aning om vart skolan ligger men det löser sig!
Kommentarer
Postat av: Mina

Oj, lycka till imorgon! Och skön inställning: "jag har ju ingen aning om vart skolan ligger men det löser sig!" Själv skulle mina nerver vara helt söndertrasade, tror jag!

2010-10-24 @ 23:14:37
URL: http://minaskaflytta.blogg.se/
Postat av: jenny

fint!

2010-10-26 @ 10:24:08
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...