Jag har ju varit otroligt snäll i år! @ 22:13:46, 2010-09-22 i "Önskelistan"



Nelly.com har fått in så otroligt mycket fint som jag gärna hade köpt om lönebeskedet hade visat en extra nolla! Men men, drömma kan man ju...och fylla år den 21 Oktober gör man ju (*hoost* jag har storlek XS *host*)! I höst vill jag verkligen äga ett par snygga och "enkla" assymetriska klänningar i fina material. Paljetter trodde jag att jag var dödstrött på, men dessa två klänningar är ju hur fina som helst!

Svart skjortklänning (åhhh), One Teaspoon 1199 Sek // Guldig paljettklänning, by Malene Birger 2199 Sek // Svart paljettklänning, French Connection 2319 Sek // Svart assymetrisk klänning, Stylein 1299 Sek // Nagellack, China Glaze 98 Sek // Väska, Rules by Mary 299 Sek.

Nu ska jag gå och däcka i något hörn, det där Afrodans-passet var kräääkas jobbigt! P.S. Ni som befinner er i Stockholm, jag tycker att ni ska bege er till Farsta Centrum imorgon (Torsdag) som firar 50 år! Den nya galleriadelen kommer att invigas, och dessutom kommer alla butiker ha massor med erbjudanden och det är öppet till 21. Jag jobbar där imorgon, åk dit så jag slipper stå i ett folktomt centrum!
Kommentarer
Postat av: Erika

Galet mycket fint!

2010-09-22 @ 22:34:30
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: jenny

Har också spanat in en del av de ovan, ruggigt snyggt men ruggigt dyrt :(

2010-09-25 @ 11:02:15
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: ilhana

ååh den guldiga!

2010-09-29 @ 13:33:55
URL: http://sorandom.org/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...