Ponchos para todos (haha!) @ 13:13:23, 2010-09-16 i "Allmänt"



Åh, jag älskar charmiga indian kläder, och enligt mig räknas ponchos in där! Den här är nyinkommen hos H&M, finns i fyra färger och kostar bara 299 sek. Så mysig att ha som jacka  just nu till ett par stuprörsjeans och kängor. En sådan här hade jag kunnat köpa om jag inte påvägen hem idag hade köpt en massa nya sminkpenslar. Har även hämtat ut min jacka från Topshop, ni får titta in snart igen så ska jag visa den (och mina nya skor)!

Men nu måste jag äta lite innan jag dör, har sjuka magsmärtor idag pågrund av någon bokstavskombination som jag aldrig minns. Ska städa upp lite också, min mor har kört igenom hela övervåningen som den lilla tasmanska djävulen. Auffie!

Jag hade glömt bort reggaeton tills jag hörde den här. Den ger löften om en bra höst! Johanna jag tar med den här och tillhörande happymode när jag kommer.

Kommentarer
Postat av: jenny

åh vilka mysiga! skulle gärna vilja ha en, är de för mycket begärt att vinna på lotto?!

2010-09-16 @ 14:20:14
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vieeeeejo cancion Annmush! Viejo, viejo, vieeejo! ^^

2010-09-16 @ 18:44:37
Postat av: Anna

Johanna inte en suecia! ;)

2010-09-16 @ 19:20:46
URL: http://annasbazaar.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥

Jag är också kattgalen! Vi har två katter, varav den ena har blivit en riktig utekatt sedan vi flyttade till hus. Den andra är lite försiktig fortfarande. I alla fall så gjorde utekatten en klassiker idag, han kom hem med en sork och la den i sambons träskor, haha!

2010-09-17 @ 21:48:24
URL: http://myshoebox.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...