Slut som människa @ 21:16:00, 2010-09-27 i "Personligt"



Gammal bild från sommaren 2007.

Jag känner mig helt körd i huvudet. Jag är på allvarligt lite halvt orolig för mig själv (okej, jätteorolig). Jag kom till jobbet en timme för tidigt idag. Inte för att jag missuppfattat vilken tid jag skulle komma, utan jag trodde helt enkelt att klockan var en timme mer än vad den var. FATTAR NI HUR RÄDD JAG BLEV NÄR JAG INSÅG HUR FEL JAG HADE!? Jag känner mig fortfarande helt chockad utav upptäckten. Är det normalt? Har jag haft en hjärnblödning? Har jag en tumör på den delen av hjärnan som uppfattar tid? Har även skrivit dagens datum såhär: 27/12-09, flera gånger idag. Har jag rest i tiden utan att veta om det och blivit förvirrad? Har jag dött i sömnen och hamnat i en alternativ värld? Jag är mycket orolig mina kära vänner, mycket orolig.

Gick och klippte mig när jag insåg att jag hade bra med tid på mig innan jag skulle börja jobba. Så lägg till ångest över ett 15cm kortare hår på listan över Anna VirrPannas egenskaper. Och ja, lägg till att jag råkade se ett avsnitt av Mayday också, sedan dess har jag drömt flygplansmardrömmar varje natt. Lägligt liksom. Bitterfittan går och vilar nu, auffie!
Kommentarer
Postat av: lady

Känner mig så rätt ofta!

2010-09-28 @ 20:23:14
URL: http://ladyq.blogg.se/
Postat av: jenny

haha låter inte allt för kul!

2010-09-28 @ 21:58:38
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...