Ge mig mer jackor! @ 07:01:00, 2011-04-27 i "Shoppingtips/Inspiration"



Jag hittade nyss till en ny (för mig) webshop via bloggen FashionBible och jag trodde först att det var ännu en svensk webshop med importerat mode från Asien för sjuka överpriser. Importerat mode är det ju, men denna sida tar inte alls samma sjuka priser som tex Modekungen.se eller Chicy.se.

Dessutom verkar personen/erna bakom inköpen ha sjukt grym smak! Det finns massor utav fina plagg och då tänker jag speciellt på alla jackor som jag mer än gärna skulle klicka hem, jag älskar ju jackor! Fashionpash heter webshopen och du kan klicka dig dit här!

Nu blir det jobb, och sedan sista lektionen på min kvällskurs. Har hela två presentationer att göra idag och jag som hatar att prata inför grupp. Men känns det jobbigt så ska jag bara tänka på att jag ska sitta på ett flygplan imorgonbitti och då kommer antagligen allt annat kännas sjukt mycket lättare (ni som läst min blogg ett tag har ju typ fått läsa sjuttioelva inlägg om ångest inför att flyga vid olika tillfällen förra året, finns ju inget oskönare).
Kommentarer
Postat av: jenny

Åh den ska spanas in!

2011-04-27 @ 07:43:32
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Elina

Vet du hur deras storlekar är? Det står ju att det är one size. Känns som att deras kläder blir stort då om man själv är en 34a :S



Kram

2011-04-27 @ 16:06:08
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det bra med dig också nu när alla vaknat upp ur sitt vinteride? :)

2011-04-28 @ 07:58:37
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har sett att jackorna är ännu billigare hos www.chapnlle.com ! Ska klicka hem den oranga jackan nuuu! Ha det bäst!

2011-04-30 @ 08:28:03
Postat av: Hanna

Låter intressant, men inte riktigt min stil, föredrar ändå wenz.se mer :P

2011-05-11 @ 09:00:34
URL: http://www.wenz.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...