Läget just nu @ 19:48:57, 2011-04-26 i "Personligt"


Bjuder på en kort update igen mitt i mitt organiserade kaos (eller inte så organiserat, varför skulle jag födas som tidsoptimist?). I Lördags hade jag en sådan där otroligt härlig dag! Solen sken och jag var ledig, åkte in till Söder för en sen lunch på en uteservering i den underbara solen. Sedan promenerade vi längs slussen, igenom Gamla Stan, och längs vattnet bort till Kungsträdgården där vi drack lite drinkar hela kvällen. Sjukt härligt!



På våren och sommaenr inser man (lika förvånad varje år efter en hemsk vinter) att man bor i världens vackraste stad. De gör även alla andra Stockholmare som samlas längs vattnet för att äta glass. Men, vart har Ben & Jerrys tagit vägen?



Camilo och Antonio (min pojkvän till höger), vilken Bromance haha!



Glass i Gamla Stan! H&Ms solglasögon har förövrigt verkligen världens sämsta kvalité. Använde dessa den dagen, när jag satt på mig dem dagen efter var de så snea att de bara ramlade av. Och nej, inte pågrund utav drinkarna.

Förresten, vad packar man för kläder till Malaga i helgen? Långbyxor eller shorts? Någon som vet eller vad tror ni? Jag har fan lite ångest över att ens visa mina ben offentligt, förutom att de är sjukt bleka och torra så har jag ramlat i en trappa. Bra start på den barbenta säsongen liksom...
Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

Tror att B&J har stängt till förmån för de mindre glasskioskerna som de brukar smälla upp under sommaren.

2011-04-26 @ 20:05:33
URL: http://kattakvack.se
Postat av: MaryCaroline

Åh, älska gamla stan! Har faktiskt gått förbi det där glasstället många gånger utan att köpa nåt. Det luktar så jäkla gott! Förstår inte mig själv att jag inte köpt nåt där...

2011-04-29 @ 18:40:44
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: www.alexandrastyle.se

Härliga bilder!



www.alexandrastyle.se

2011-05-02 @ 08:44:43
URL: http://www.alexandrastyle.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...