The cherry on top @ 19:43:30, 2011-04-05 i "Mode & trender"



I vår och sommar är det färger som rosa, blått, grönt, oranget och gult som gäller. Gärna som färgblock ihop med vitt. Färgerna syns på allt från accessoarer till byxor, och självklart även på jackor. Här är några snygga som finns i butik just nu!

♥ 1. Trenchcoat, Zara 699 Kronor ♥ 2. Kavaj, Modekungen 899 Kronor ♥ 3. Kavaj, Zara 799 Kronor ♥ 4. Kavaj, TopShop 55 Pund ♥ 5. Kavaj, ASOS 754 Kronor ♥ 6. Kavaj, Vila 499,95 Kronor ♥ 7. Jacka, La Redoute 279 Kronor ♥

Jag sörjer fortfarande att jag inte fick tag på den där oranga trenchcoaten som jag bloggade om förut (den tog slut innan jag hann beställa den eftersom ja va så dum att ja "skulle tänka på saken", men om någon beställde en 34:a och ångrade sig så hör av er!). Men den där kavaj/jackan (nr 4 ovan) skulle nog kunna göra mig lite gladare igen...
Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Jaa, hejja mera färg!

2011-04-07 @ 15:02:40
URL: http://emmasays.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...