Ett alternativ till skinnbyxorna @ 19:30:00, 2011-08-30 i "Shoppingtips/Inspiration"



Är du som jag, ett stort fan utav skinnbyxor? Jag älskar att kombinera de lite tuffare byxorna med en feminin överdel, mysig stickad tröja eller en cool t-shirt med tryck! Ibland kan jag dock uppleva att jeans sitter bättre på mig än skinnbyxor, och dessutom kan det bli rätt svettigt i ett par byxor av syntetskinn. Då kanske dessa byxor kan vara ett bra alternativ? Jeans med en wet look effekt ger samma "glans" som skinnbrallor men ger känslan av bekväma jeans. Dessa kostar 534 kronor vilket känns rätt överkomligt, och kommer från ASOS. Och förresten, jag älskar tröjan modellen bär! Hur mysig är inte den? Hoppas den kommer in snart den med!
Här köper du dem:ASOS.COM.
Kommentarer
Postat av: Malin

Har sett en massa wet look jeans ute i butikerna och jag måste ju säga att de ser väldigt snygga ut, är säkerligen långt mycket bekvämare än skinnbyxor med ;)

Men åh, tröjan modellen har blev jag väldans sugen på!

2011-08-31 @ 08:37:48
URL: http://www.infektia.net

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...