Fixa stilen: Nicky Hilton och annat som mättar er dagliga Anna-dos @ 00:04:48, 2011-08-16 i "Personligt"



Hej kära blogg och kära bloggläsare! Jag har inte glömt bort bloggen och jag har heller inte tröttnat på att blogga, tvärtom så känner jag verkligen att jag har inspiration till tusen. MEN jag är trött som en åsna och får det inte att gå ihop just nu med bloggen tyvärr. När jag inte sitter på Chic så jobbar jag på mitt andra jobb vilket resulterar i att jag jobbar 7 dagar i veckan, dock bara tillfälligt. Man får passa på när jobb finns för nästa månad så står jag i princip utan (tips?).

Detta är min sista vecka på Chic.se (tyvärr för det är så sjukt jäkla kul jobb!) så jag lovar att efter det, när jag får abstinens efter dessa roliga veckor där, kommer jag att börja blogga som en galning igen. Men tills dess lägger jag helt enkelt alla ideer på chic.se. Så, vill ni hålla er sysselsatta tills jag hunnit blogga här igen nästa gång (om ett par dagar kanske), kan ni tex läsa om hur man snor Nicky Hiltons fina vardagsoutfit, eller vart man shoppar snyggaste ränderna. Kika in där sålänge! Och tipsa mig gärna under tiden om vad ni vill se här på bloggen framöver (och såklart om ni vet några lediga jobb som ni tror kan passa mig, hehe). Kram!
Kommentarer
Postat av: jenny

Super fina artiklar du!

2011-08-18 @ 00:08:11
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...