Låt oss dreggla lite till! @ 16:00:00, 2011-08-30 i "Skönhet"



Hittade bilden (och snodde den) ovan hos Kicki på Daisy Beauty, jag blev nämligen totalt förälskad i dessa nagellack. De där Chanel nagellacken som släpptes denna vecka har fått lite konkurrans i "vill-ha" delen utav mitt hjärta för dessa är minst lika fina! De tillhör Diors julkollektion och släpps inte förän i oktober, men det är bara bra för då kan ni börja spara pengar redan nu, för jag kommer nämligen att önska mig alla fyra!
Bild: Kicki @ Daisy Beauty.
Kommentarer
Postat av: Steph

Åh, helt underbara! Vill ha allihopa, haha :)

2011-08-30 @ 18:30:39
URL: http://cidien.blogspot.com/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...