Julkoma @ 22:54:12, 2011-12-18 i "Kreativt"



Det blev en liten välbehövlig bloggpaus här i ett par dagar. Jag behövde nämligen ett par dagar utan några måsten, bara umgås med pojkvännen och ligga i soffan och titta på en film. Packa upp kläder och organisera upp kläder efter färg och typ i garderoben (yes, så knäpp är jag), ja ni vet, sådana där viktiga saker. Bara vara. Julhetsen i år är enorm!

Hursomhelst, hittat en ny favoritblogg vid namn Kreativ Inredning. I LOVE! Hon hade gjort så himla fina paket, så jag kombinerade hennes fantastiska idé med hur jag tänkt slå in mina klappar i år. Gammaldags med lack och snöre, hur tjusigt!? Jag är besatt utav att vika kartonger och annat sjukt av papper, som ni kanske minns, så detta var nästintill en terapeutisk syssla för mig.
Kommentarer
Postat av: jenny

Fint!

2011-12-19 @ 10:17:38
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Linda

Hallå & hej! Om du möjligtvis ska slå in fler paket, skulle du då inte kunna visa upp HUR i bloggen? Vill gärna se vilket material som behövs och en liten snabb how to-guide :) Nyfiken på hur man gör, särskilt lackningen har aldrig vågat mig på det! Ha de!

2011-12-19 @ 21:01:30
Postat av: Daniella

Hej Anna! Jag vill också gärna se en liten guide på hur man gör =D Såå fina! Är det svårt med lacket!?

2011-12-20 @ 01:15:26

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...