To keep or not to keep? @ 19:14:48, 2011-12-07 i "Shoppat"



Var inne och hälsade på en vän på Bikbok idag och lämpligt nog hade de 50% på bland annat alla jackor, klänningar och kjolar. Jag fick med mig denna långkjol hem för endast 174,50 (ord. pris 349 kr) från Jenny Skavlans kollektion (ursäkta superdålig bild). Jag har länge varit på jakt efter en transparent svart långkjol med hög slits men det som får mig att tvivla lite på den här är att den inte direkt är transparent utan istället plisserad. Väldigt fin, men funkar den till vardags tycker ni? Jag vill kunna ha strumpbyxor under och platta skor... To keep or not to keep?
Produktlänk: Bikbok.
Kommentarer
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

KEEP!!! Hur snygg som helst ju!

2011-12-07 @ 19:33:48
URL: http://MariaBloggar.se
Postat av: Desslikes.com | High Heels Gives You A Better View.

Superfin ju! Kommer nog ångra dig om du lämnar tillbaka den :)

2011-12-09 @ 14:05:13
URL: http://desslikes.com

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...