Very Cute Shoes @ 16:00:00, 2011-12-23 i "Shoppingtips/Inspiration"




Igår var jag inne och provade dessa skor från Scorett och jag förstår inte hur jag kunnat missa dem innan? Just nu är de nedsänkta till 500 kronor men jag behöver tyvärr hålla fast i mina femhundringar till tråkigare saker så jag får nog fortsätta med att bara titta. Men de är SÅÅÅ mysiga och så fula att de blir alldeles fantastiskt söta! Perfekta att strosa runt i de dagar man tycker synd om sig själv eftersom att man bor i kalla landet Sverige. Mysfaktorn blir total ihop med jeans och en stor, beige, stickad tröja!

­­These shoes are so ugly that they get cute!
Länk: Scorett.
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...