Perfekt perfektion @ 18:05:04, 2011-02-05 i "Önskelistan"



Nicole Richies smyckesmärkte gör enligt mig bland de bästa accessoarerna i världen. Hennes smycken blir bara bättre och bättre för varje kollektion och jag skulle inte tacka nej till en enda grej, de är just i min smak! Just de smyckena här ovan är från hennes höstkollektion 2010, och finns att köpa hos Nelly. Förutom solglasögonen, de är från den nya vårkollektionen, men de är så jäkla coola så jag var tvungen att ha med dem ändå! Just nu är jag även förälskad i ett par skor från vårkollektionen, men de är så fina så de kommer upp i ett eget inlägg alldeles strax!

>> Gå till Nelly!
Är ni också lika kära i House of Harlow som jag är?
Kommentarer
Postat av: lady

Kul att du också lagt till märket av denna kollektion!

Älskar den, så annorlunda, och bohem feeling!

Tycker Att Nicole har lyckats!

2011-02-06 @ 17:27:43
URL: http://blogg.veckorevyn.com/lady/
Postat av: Al

hennes smycken är jätte fina !!

2011-02-08 @ 15:21:10
URL: http://platformview.blogspot.com/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...