Velvet @ 14:05:29, 2011-02-22 i "Önskelistan"



Hej! Nu skulle jag nästan våga påstå att jag är tillbaka till bloggandet, i fin sällskap utav denna sjukt fina "kofta" från Nicole Richies Winter Kate. Hon har gjort denna i flera olika färger och mönster och ovan ser ni två utav dem. Detta är ett sådant plagg som jag velat ha hur längesomhelst, och just nu finns den i Mauve färgat på rea hos Shopbop för 1652 kronor. Dock fortfarande lite över min budget just nu, men någon annan kanske vill fynda? Här kan ni även se den i gult, hur fin är inte den!?

Finns hos Shopbop!
Kommentarer
Postat av: Nicki

åh underbart fin!

2011-02-22 @ 19:35:33
URL: http://niicki.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...