Webshop-guiden // Campadre.com @ 10:00:00, 2011-02-25 i "Webshop-guiden"



Campadre är en sida som är totalt livsfarlig för plånboken, men då är det tur att allt som säljs på sidan säljs med upp till 70% rabatt. Campadre är nämligen en sida som samarbetar med en rad olika märken, de köper in ett gäng produkter och säljer dessa för kampanjpris under en begränsad period (de ligger ofta uppe i ett par dagar). Smycken, inredning, kläder, skor och mycket mycket mer kan du hitta här. För att shoppa på sidan behöver du bli medlem, länk finns längst ner i inlägget (det är självklart gratis!).

Vad kostar frakten?
Kostnaden beror på varans storlek och värde. För små varor som skickas som brev kostar frakten 29 kronor, för större eller mer värdefulla varor kostar frakten 69 kronor. Ingen tull.

Hur lång är leveranstiden?
Leveranstiden varierar lite beroende på kampanjen, oftast brukar du kunna se på kampanjen när beräknad leveranstid är. Ungefärlig leveranstid är 6-10 arbetsdagar efter kampanjens slut.

Hur får jag mitt paket?

Du får en AVI till ditt närmaste utlämningsställe.

Hur betalar jag?
Antingen med kort direkt vid ditt köp (då behöver du ett kort som stödjer internetköp) eller med faktura.

- Bli medlem på Campadre här!

P.S. Idag den 25 Februari kör Campadre en kampanj på Ray Bans, men skynda, de brukar ta slut otroligt fort! Jag kan även rekomendera att spana in Roberto Cavallis snygga klockor för halva priset och skor från Shoes by Teddy! Man kan verkligen fynda hos Campadre, men det gäller att vara snabb och kika in varje dag. Har ni fler frågor så ställ dem här!
Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Vilket bra tips! Har inte sett den sidan förut. Registrerade mig och kikade runt lite. Man kan ju verkligen göra fynd!

2011-02-25 @ 14:22:58
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...