Teenage dream @ 12:31:00, 2011-01-31 i "Skönhet"




När jag var och firade systersonens 10-årsdag i helgen så fick jag ett utav OPI's nya nagellack utav min syster (fördelen med att vara syster med Sveriges fd. sminkbloggar-drottning). Detta är från kollektionen de gjort tillsammans med Katy Perry och färgen heter Teenage dream. Nagellacket är extremt glittrigt men inte helt täckande, så jag grundade med China Glaze's holografiska (?) lack. Lite kladdigt runt om naglarna fortfarande på bilden, men de är så fint! Tack Kattis, IT'S SO GLITTERY I'M GONNA DIIIE! ;)

Nu ska jag dra mig till jobbet för en kort arbetsdag och sedan ska jag hem och ha dödsångest. Arbetsproverna till drömutbildningen i höst har äntligen släppts och prestationsångesten är TOTAL. Vågar inte ens skriva här vad jag ska söka till och vad min dröm om att "bli när jag blir stor" är, för nu känner jag mig så himla osäker så jag tror inte jag kommer komma in. Men jag måste peppa mig själv lite och tänka positivt, jag har aldrig velat något såhär mycket innan!
Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

Så lite så! Och lycka till med arbetsproverna!

2011-01-31 @ 13:22:59
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Stephanie

Det kommer gå jääättebra! Jag tror på dig!

2011-01-31 @ 13:35:00
URL: http://soliine.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Haha jaa jag hoppas dom skickar fort!



Vad gör du på fredag?

2011-01-31 @ 19:35:04
URL: http://soliine.blogg.se/
Postat av: Tina

Vill du så kan du! Kom igen! :)

2011-01-31 @ 20:09:36

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...