En ny favorit bland webshoparna! @ 19:07:09, 2011-07-29 i "Shoppingtips/Inspiration"



ÅH! Satt precis och surfade runt lite och hittade en ny (för mig) webshop som jag föll pladask för! Tyvärr, tyvärr, tyvärr så är den amerikansk vilket innebär att jag måste bita mig i "klicka hem"-fingret eftersom det är så bittert att åka på att få betala tull. Men om jag någon dag har lite bättre ekonomi än vad jag har för tillfället så ska jag gå bananas på denna shop! Allt är precis i min stil, och det ena plagget är finare än det andra. Räkna med mycket fint härifrån på bloggen framöver. Webshopen heter Planet Blue, klicka dig dit här.
Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! Vill du vara den lyckliga vinnaren som får välja ut smycken för 150 kronor, som sedan skickas hem gratis till dig inom några dagar? I samarbete med MissBella.se har jag nu startat en tävling på min blogg där jag den 8/8 drar en vinnare som får sina utvalda smycken hemskickade till sig. Vinnaren blir även länkad på min blogg med cirka 2000-3000 besökare om dagen! :) Låter detta intressant? Kika in länken nedan, en direktlänk till tävlingsinlägget, och läs mer;

http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-missbellase.html#comment



Om du inte är intresserad, inte vill ha reklam eller har fått den här kommentaren förut så ber jag om ursäkt! :) Hoppas att du deltar och att du får en bra lördag.

2011-08-06 @ 12:43:20
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...