Hemklickat! @ 15:46:00, 2011-07-06 i "Shoppat"



Igårkväll kände jag för att klicka hem en liten present till mig själv! Hade tänkt beställa denna i svart men så såg jag den i orange och lite färg piggar alltid upp! Synd bara att jag inte lär hinna få den innan fredag (åker till Kroatien på Lördag). Finns hos Asos, här!

Nu måste jag bara hitta ett nytt jobb till efter sommaren så jag slipper ha sådan här penga-ångest över ett plagg (mitt jobb snålar med tider)! Efter min vecka i Kroatien kommer jag dock att jobba 7 dagar i veckan några veckor framåt! Semester får vänta lite för i sommar har jag fått ett sommarvikariat på en väldigt populär mode/shoppingtidning, någon som kan gissa vart och som vad?
Kommentarer
Postat av: Ilhana

Fan vad läcker den där färgen är, inte förrän nu har jag fattat det! Haha... verkligen underbar, wow. Somrig!

2011-07-06 @ 23:12:36
URL: http://sorandom.org/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...