What's in the box? @ 23:46:22, 2011-07-23 i "Kreativt"




Hur lite pyssel blev till något fint, som blev till en present...



...Som blev till en egengjord ask, som blev till Annas Bazaars egna "märke".



Började pyssla lite för ett tag sedan och gjorde ett sådant här armband ovan, som jag fått massa komplimanger för (väldigt snyggt att ha och stapla med andra armband). Hade material över och gjorde en till, som min syster ska få som tack för hjälpen för att hon hjälper mig att flytta. Jag är en perfektionist och grafisk design-nörd som inte gör något halvdant så självklart behövde presenten en kartong och även den ser ni ovan, söt va? Paisley mönstrad såklart!

Skulle någon vilja köpa ett armband så kan ni maila mig isåfall med ett prisförslag ni tycker är lämpligt!
Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygga armband!

2011-07-27 @ 08:49:33
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: helene lj

intres av ditt fina armband jag ger 130 kr för det

mvh helene

2012-01-03 @ 14:29:47

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...