Det perfekta sommarplagget @ 12:43:22, 2011-06-08 i "Shoppingtips/Inspiration"



Goddagens bloggen! För ett tag sedan när jag införskaffade den här populära tunikan ifrån BikBok så insåg jag att detta måste ju vara ett utav sommarens bästa plagg! Man kan bära de med sandaler och jeansjacka eller varför inte med partyklackar, eller tillsammans med skinnjacka och kängor. Alla stilar funkar. Därför är jag nu på jakt efter fler vita tunikor och klänningar att köpa upp mig på inför kommande "klädångest-dagar", och hittade nu denna hos Nelly från märket Reverse, den kanske kan vara något? Den kostar 399 kronor och finns som sagt hos Nelly, klicka här!

Jag återkommer med ett litet kollage på fler fina tunikor och klänningar med tillbehör snart!
Kommentarer
Postat av: Karin

Så fint!

2011-06-08 @ 13:06:31
URL: http://minegeninspiration.blogg.se/
Postat av: Sofia

Himla fin!

2011-06-09 @ 21:51:20
URL: http://www.intheheadofs.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...