Hamilton @ 07:31:00, 2011-06-08 i "Shoppat"




Min syster kom på besök igår och hade med sig en present till mig (och jag som inte fyller år förän i Oktober liksom). Gissa om jag blev överraskad och glad! Gissa sedan hur överraskad och glad gånger tusen jag blev när det var en fantastiskt fin väska från Michael Kors!



Modellen är "Hamilton Satchel" i svart skinn med guldiga detaljer, perfekt storlek och modell som funkar till allt. Den luktar skinn och I wanna make sweet sweet love with my bag. Jag och Hamilton kommer att ha det så himla trevligt ihop, tack!

Det verkar förövrigt som att jag och min pojkvän ska ta över min systers gamla lägenhet på Kungsholmen. Hur skönt är inte det!? Jag har känt länge nu att det börjar bli på tiden att lämna förorten. Inte för att det är något fel att bo här (älskar att bo i hus och kunna sola i trädgården), men det är alltid ett orosmoment när man ska ta sig hem själv på natten efter en utekväll och överfallssprayen börjar växa fast i min hand.
Kommentarer
Postat av: Tanja

Vilken fin väska! Verkligen himla snygg och lättmatchad! Kan man få adoptera din syster ett tag tror du?!:-)

2011-06-08 @ 14:48:16
URL: http://frokengredelin.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Alltid snyggt med guld och svart. Håller tummarna för boendet också!

2011-06-13 @ 09:46:39
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: matilda

MEN HALLÅ! hur söt är inte du då??? Såg länkningen i sidan nu! Du är bäst :)))) TACK!



grym väska btw!

2011-06-13 @ 22:31:00
URL: http://fashionbible.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...