Bloggdesign till salu! @ 21:58:46, 2011-03-24 i "Design tutorials"



Jag hittade nyss denna bloggdesign på min dator som jag gjort utan egentlig anledning, tänkte att någon av er där ute kanske vill ha den? Vet inte om jag har tillräckligt mycket med läsare för att köra en auktion men vi testar.  Ni som kanske har någon vän som behöver en ny design får gärna tipsa om denna! Den blir din för 200 kronor eller högsta bud innan Söndag den 27 Mars klockan 18.00. Är du intresserad så maila mig (bara om du är seriös!). Passar blogg.se/webblogg.se.

Det här ingår:
Små ändringar på designen som tex byte av färgval (du kanske tex vill ha lila istället för rosa), samt byte av bilder. Vill du inte ha flera bilder i headern utan en enda stor bild istället så går det också bra, viktigt bara att du har en stor bild utav bra kvalité.

♥ "Om mig/bloggen" info i menyn samt med bild på dig själv om du vill det.

♥ Hela layouten kodad och färdig, jag kan installera den på din blogg åt dig eller så får du alla koder utav mig om du vill göra det själv.

Om du bestämmer dig för att du vill ha denna design så kommer du få sätta in pengarna på mitt konto, innan jag gör iordning den åt dig. Detta för att jag inte vill sitta i flera timmar och fixa denna för att sedan inte få något svar på mina mail (sånt händer tyvärr).

Du kan se layouten lite bättre HÄR (dock lite förminskad och halv-suddig), den är självklart inte så i verkligheten. Vill du ha en fullskalig bild så kan du maila mig (även om du har frågor). Kan självklart göra vissa tillägg i menyn eller med koder osv, mot en extra summa. Hoppas denna design kan få komma till nytta nu! :)
Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej! jag skulle vilja köpa din design. Hör av dig!

Mvh Victoria

2011-03-26 @ 15:07:26
Postat av: Emmelie

Hej. undrar om du har möjlighet att fixa ny bloggdesign till mig?

2011-12-01 @ 13:22:25
URL: http://twwinie.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...