Dagens rea-tips! @ 11:22:11, 2011-03-30 i "Shoppingtips/Inspiration"



Nu finns det inte mycket kvar på Miss Selfridges rea, men denna "jacka" har inte sålt slut än. Jag tycker faktiskt att den är jättefin och om jag inte hade gett mig själv shoppingförbud hade jag lätt klickat hem den. Den har tidigare kostat 80 pund och nu är den nere på fjuttiga 30 pund! Jag skulle gärna bära denna med ett par svarta stuprörsjeans och ballerinas (och jag som egentligen hatar ballerinaskor). Finns här!

Kände mig dock tvungen att klicka hem den där från Topshop i förra inlägget, vet att jag hade ångrat mig så grovt annars när den tar slut sen... Nu får jag inte handla mer!
Kommentarer
Postat av: Jen

sött!

2011-03-31 @ 18:28:19
URL: http://apieceoftokyo.se
Postat av: Sofia

Söt!

2011-04-01 @ 13:54:29
URL: http://www.intheheadofs.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...