Webshop-guiden // HenryKole.se @ 08:04:00, 2011-03-24 i "Webshop-guiden"



Henry Kole är en svensk webshop som grundades på idéen att göra åtråvärda skor i USA mer tillgängliga för svenskarna. Webshopen var den första svenska att kunna erbjuda skor från märkena Jeffrey Campbell och Senso Diffusion, och de har förutom dem märkena andra populära skomärken som Steve Madden, Ash, Sam Edelman och Luxury Rebel.

Vad kostar frakten?
Fri frakt! Även fri retur om du skickar tillbaka skorna inom 3 dagar ifall de inte passar.

Blir det någon tull?

Nej, Henry Kole är en svensk sida med lager i Sverige. De skickar även endast inom Sverige (du kan alltså inte shoppa från sidan om du inte är bosatt i Sverige).

Hur lång leveranstid har dem?
De behandlar din order och skickar iväg din order inom 48 timmar och sedan tar själva leveransen ca 1-2 arbetsdagar, så räkna med totalt ca 3 arbetsdagar.

Hur får jag mitt paket?
Du får en AVI till ditt närmaste utlämningsställe. Ett stort plus för att man kan få det som sms!

Hur betalar jag?
Henry Kole erbjuder ett par olika betalningsätt. Du kan välja att betala med kort direkt vid köpet, eller så kan du välja faktura från Klarna: Antingen vanlig faktura med betalningsvillkor på 14 dagar eller så kan du välja Klarna Konto då du kan delbetala med faktura.

Har du fler frågor angående Henry Kole så kan du ställa dem bland kommentarerna! Fler webshop-guider finns här.
>> Gå till HenryKole.se här!

P.S. Alla sidor i min Webshop-guide är sidor som jag själv har handlat ifrån, jag rekomenderar endast sidor som jag har bra erfarenhet av. Det är därför jag inte gjort några guider om en del sidor ni efterfrågat, det kan hända att de kommer upp om jag handlar från dem i framtiden.
Kommentarer
Postat av: ÅSa

Ohh, vill köpa ett par Jeffery Campbell. Synd att de e allt för dyra för mig just nu!

2011-03-24 @ 10:19:13
URL: http://asahellman.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej!



Jag ska åka till Barcelona på lördag och tänkte fråga om det går att bada där nu i mars? Tänkte att du som bott där borde veta ;)

2011-03-24 @ 10:42:45
URL: http://zomboni.blogg.se/
Postat av: Erika

Okej, jag har kollat upp vädret och vi kommer ha kring 17 grader ^^, Lite regn/mulet de två första dagarna... Men det är i alla fall bättre väder än här i kalla Luleå! ^^, Tack för ditt snabba svar :)

2011-03-24 @ 13:28:52
URL: http://zomboni.blogg.se/
Postat av: matilda-blinga/styla din mobil på www.phonefashion.se

skorna är så fina! :)



Kolla in www.phonefashion.se där kan du köpa designade mobilskal, färdiga eller göra din egen modell!

2011-03-26 @ 11:34:19
URL: http://phonefashion.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...