Webshop-guiden // MissSelfridge.com @ 12:09:15, 2011-03-29 i "Webshop-guiden"



Miss Selfridge är ännu en brittisk webshop, som påminner en hel del om TopShop. Utbudet är väldigt blandat, här finns en del lite dyrare saker men även en hel del budgetkap! Sidan är helt klart värt ett besök om du är ute efter kläder, skor och accessoarer som inte alla andra har.

Vad kostar frakten?
6 pund (i dagsläget ca 61 kronor), fast fraktkostnad.

Blir det någon tull?
Nej, sidan är engelsk (aldrig tull inom EU).

Hur lång leveranstid har dem?
På hemsidan står det som uppskattad tid 3-5 arbetsdagar. Jag tror att min senaste beställning tog 4 eller 5 arbetsdagar.

Hur får jag mitt paket?
Är det för stort för att få plats i brevlådan så får du en AVI till ditt närmaste utlämningsställe.

Hur betalar jag?
Med kort direkt vid köp, du behöver därför ett kort som stödjer internetköp. Har du inte det så kan du kontakta din bank.

Har du fler frågor om denna webshop så kan du ställa dem bland kommentarerna. Vill du läsa fler webshop-guider så kan du göra det här.

>> Gå till MissSelfrigde.com!
Kommentarer
Postat av: Lykke

Hej jag undrar om du köpte den där blåa fransväskan som kommer där ifrån ( den fanns i ett inlägg innan)? Isånnafall kan du visa hur den ser ut irl, för undrade över storleken :) toppen bra blogg annars :)

2011-03-30 @ 22:35:05
Postat av: Lykke

Hej jag undrar om du köpte den där blåa fransväskan som kommer där ifrån ( den fanns i ett inlägg innan)? Isånnafall kan du visa hur den ser ut irl, för undrade över storleken :) toppen bra blogg annars :)

2011-03-30 @ 22:36:26
Postat av: Anna

Lykke Hej! Här kan du se den på ett foto jag själv tagit: http://annasbazaar.se/2011/march/som-om-jag-hamstrat-klader-infor-jordens-unde.html



Man kan se ungefär hur den är i storleken om man jämför med jackan som den ligger bredvid (1a bilden). Den är rätt liten och platt, men man får plats med nödvändigheter som mobil, plånbok, nycklar och liknande. Den är jättefin! Min mamma är helt besatt av den, och de brukar jag säga är ett gott betyg då hon väldigt ofta rynkar på näsan åt sånt som jag tycker om ;D

2011-04-02 @ 03:35:48
URL: http://annasbazaar.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...