Ännu en kimono @ 12:21:54, 2011-05-13 i "Shoppingtips/Inspiration"



Här är ännu en pudding som ASOS har inne i webshopen just nu! Just nu har jag absolut inga pengar och då hittar man såklart massa saker man vill ha, denna kimonon hade gärna fått komma hem till mig och bli en tillökning utav min "samling". Så himla fin! Klicka här för att gå till ASOS.

Nu ska jag skynda till jobbet, de blir lite dåligt med uppdatering just nu tyvärr. Jag jobbar 6 dagar i veckan och dessutom är min bästakompis hemma och hälsar på! Men fortsätt kika in under helgen, jag kommer att ha en grym utlottning!
Kommentarer
Postat av: Nicki

superfina färger och mönster!

2011-05-13 @ 13:12:06
URL: http://niicki.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...