Jag skulle gärna bära detta imorgon... @ 21:53:04, 2011-05-30 i "Outfit inspiration"



Jag har länge suktat efter en kornblå maxikjol att bära till sommaren, och nu verkar sommaren vara påväg på riktigt. Om jag införskaffar en så kommer jag matcha den som ovan, tillsammans med ett vitt enkelt linne och accessoarer i knalligt orange och guld! Funderar starkt på att klicka hem de underbara sandalerna från Topshop, hur fina som helst till brännan som förhoppningsvis existerar på denna bleka kropp snart...någongång...

Kjol, Topshop 45 Pund ♥ Linne, Gina Tricot 49 Sek ♥ Armband, Nelly 69 Sek ♥ Skärp, Zara 99 Sek ♥ Hårband, Gina Tricot 59 Sek ♥ Skor, Topshop 40 Pund ♥

P.S. Grattis till Jenny som vann Hoodie Buddie tröjan, kolla din mail!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Så snyggt, älskar komplementfärger tillsammans!

2011-05-31 @ 06:21:35
URL: http://minegeninspiration.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...