Önskeoutfit: Waxed burgundy @ 11:57:39, 2011-11-10 i "Outfit inspiration"



Idag ska jag jobba men hade inte så varit fallet så hade jag gärna klätt mig i plaggen ovan (får tyvärr inte klä mig i vad jag vill på mitt jobb, tråkigt!). Har insett att jag nästan alltid har med en hatt i mina "vill-ha"-kollage så det kanske är på tiden att jag verkligen slår till på en?

Byxor, Topshop ca 422 kr ♥ Tröja, Romwe ca 334 kr ♥ Hatt, Asos 298 kr ♥ Väska, Zara 399 kr ♥ Armband, H&M 79,50 kr ♥ Skor, Dinsko 599 kr ♥

­­I wish I would be wearing this today!
Kommentarer
Postat av: Maria - Fashion, Fme and Everything in Between

Oh, vad jag gillar det här kollaget. Jag satt igår kväll och lekte i PS och gjorde ett liknande med glitter, är inte det sjukt? Hahaha! Blev inspirerad av ett nyhetsbrev som kom igår från en viss kedja (man kanske inte ska nämna vilken för då snappar kanske "ngn annan" upp det och säger att inspirationen kom därifrån... ;-) haha!).



Ha en härlig dag, kram!

2011-11-10 @ 12:10:58
URL: http://MariaBloggar.se
Postat av: Anna

Maria Haha va är det sant!? Vilken var det? Haha ja du får maila hemlisar på facebook istället ;D Jag har glitter i mina kollage som genomgående tema varje jul (och jag räknar November som julmånad, haha) :D

2011-11-10 @ 12:15:27
URL: http://annasbazaar.se
Postat av: Maria - Fashion, Fme and Everything in Between

Hahaha, jag mailar dig på en gång! :)

2011-11-10 @ 12:17:05
URL: http://MariaBloggar.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...