Relax! @ 17:07:18, 2011-11-09 i "Personligt"




Vilken hemskt dålig uppdatering, I KNOOOW! Vad jag pysslar med som gör att jag inte har tid att blogga? Fotar mig själv med roliga effekter, såklart. Vad annars liksom. Nej, men jag är så otroligt trött och sover konstant, har lust att blogga men kommer på nada att skriva om. Idag har jag varit ledig och passat på att ta hand lite om mig själv, har lagt en toning över mitt stackars hår (som skiftade i varma färger där det blivit solblekt) och väntar nu på att en facemask ska torka. Då kan man alltid tönta sig framför kameran. Ge mig nu förslag på saker att blogga om, ge mig teman, ideer och allt annat ni kommer på!
Kommentarer
Postat av: Jenny - Vinn presentkort hos Meinto värde 500 kr

Gillar dina veckorapporter, stiltips och alla fina kollage :) Även bilder från din vardag!

2011-11-09 @ 21:24:36
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Anonym

- haha söt!

2011-11-10 @ 02:10:13
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: Maria - Fashion, Fme and Everything in Between

Haha söt! Härligt med ledig dag så man kan pyssla om sig själv :-D Hmm, jag vill gärna läsa mer om inredning och dina "gör det själv" inlägg gillar jag! Sen är alltid dina kollage en succé så det spelar egentligen inte så stor roll vad du bloggar om, alla dina kollage är en fröjd för ögat! Lätt att din blogg ingår bland mina top 5!

2011-11-10 @ 12:16:01
URL: http://MariaBloggar.se
Postat av: Anna

Jenny Opps! Glömde veckorapporten denna vecka, visste att något saknades!



IlRomanista Visst är jag ;) Särskilt bilden till vänster! HAHA!



Maria Åhh tack snälla du, vad kul att höra! Inredning är inte min starkaste sida, men det ska bli! Flyttar den 1a dec till en lägenhet som är byggd på 40-talet, där endast en person bott fram tills nu (!), den är med andra ord rätt (mycket) sunkig så det får bli ett uppfräschningsprojekt som ni får följa :D

2011-11-10 @ 12:40:41
URL: http://annasbazaar.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...