Var med och bidra! @ 12:21:05, 2011-11-07 i "Allmänt"



Jag vill att min blogg ska vara interaktiv och rolig för alla och undrar om det finns något intresse för er läsare att vara med och bidra till bloggen med egna inlägg? Jag tänkte därför testa att låta er sätta ihop era egna inlägg med "dagens önskeoutfit" likt detta. De bidrag som kommer in (om de kommer in några alls) som jag gillar bäst kommer jag att skapa liknande kollage åt och publicera på bloggen, så skicka gärna med en bild på dig och länk till din blogg om du har någon (du behöver alltså inte skapa något kollage själv)!

Skicka in detta: Länkar till varorna som ingår i din önskeoutfit (det ska finnas användbara bilder och priser ska vara angivna), ditt namn, din eventuella bloggadress om du har någon, en bild på dig själv (om du vill) och gärna en liten kort kommentar om varför du gillar outfiten, vart du skulle bära den eller liknande!

Får jag in några bidrag så kommer min absoluta favorit att belönas med en present i slutet av månaden :)
Kommentarer
Postat av: Maria - Fashion, Fme and Everything in Between

Gud vad jag älskar din blogg. Vilken kanonbra och rolig idé, kul att få läsarna mer aktiva. Du inspirerar som vanligt, fick genast en massa inspiration till framtida inslag i min blogg. Jag mailar dig sen ikväll när jag kommer hem, har lite mer att tillägga till vår senaste konversation ;-) Kram

2011-11-07 @ 13:16:55
URL: http://MariaBloggar.se
Postat av: Anna

Maria TACK! :D Du måste ju vara med och sätta ihop en outfit! Åhhh så spännande, hörs då! ;) Kram

2011-11-07 @ 13:23:50
URL: http://annasbazaar.se
Postat av: Julia

Så himla fint med stjärnor! xx

2011-11-11 @ 09:03:20
URL: http://amilo.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...