Önskeoutfit: Gråskala @ 10:11:18, 2011-10-18 i "Outfit inspiration"



Idag är jag ledig och har inga större planer än tandläkaren, så jag hoppar nog i något bekvämt och får se om jag ens orkar tvätta håret. Jag önskar dock att jag hade kunnat få bära outfiten ovan! Det har regnat ovanligt lite denna höst (förutom i Göteborg tydligen men där regnar det väl alltid?), så man kan verkligen passa på att bära snygga öppna skor. Och hur cool är inte väskan? Och prisvärd! Om ni fick ha på er vad som helst idag, vad hade ni valt?

Pumps, Scorett 799 kr ♥ Väska, ASOS 178 kr ♥ Jeans, Topshop 40 pund ♥ Skjorta, Topshop 40 pund ♥ Nagellack, Chanel Armband, Bijjo/Accessora 129 kr ♥

P.S. Hej du som hamnat på min blogg genom att googla "triangel spansk tvättmaskin". Jag har aldrig skrivit något om det, men jag misstänker att du kanske googlar på det för att triangeln på varmvattenberedaren brevid maskinen blinkar rött? Det är för att varmvattnet är slut. Man ska trycka på den så laddas den om, eller kanske inte, minns inte riktigt. Fråga din hyresvärd.
Kommentarer
Postat av: Sara

Detta var verkligen SNYGGT!

2011-10-18 @ 11:29:30
Postat av: Sofia

Gillar verkligen glitterbomben till nagellack =)

2011-10-18 @ 16:12:31
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Åsa

Snyggt! Älskar dina kollage!

2011-10-18 @ 16:27:49
URL: http://asahellman.spotlife.se
Postat av: Anna

Sara Ja jag skulle gärna äga alla plagg ovan!

Sofia Åhhh jaaa! Visst är de HOT! Lite dyra bara!

Åsa Men tack så jättemycket du, kul att höra :D

2011-10-19 @ 11:48:02
URL: http://annasbazaar.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...