Present @ 16:00:00, 2011-10-24 i "Personligt"



Igår firades jag utav familjen hemma hos min föräldrar, och fick en hel del fina presenter! Denna snygga och klassiska klocka fick jag av mina föräldrar och jag älskar den! Passar till ALLT och är tidlös (vilket torrt skämt, haha). TACK!

Fick massa andra fina saker, kan visa fler sedan. En del har jag nämligen lämnat kvar hemma hos mina föräldrar eftersom att jag flyttar dit på Fredag. WHUT, tänker ni kanske nu och undrar om jag blivit dum i huvudet som flyttar från Kungsholmen hem till mina föräldrar. Men jag har nämligen bara bott här i andra hand och nu har jag fått ett förstahandskontrakt (wohoo!) på en annan lägenhet, dock är det inte inflyttning förän 1a Dec så fram tills dess kommer Mamma och Pappa att få rå om mig, haha!

Även om det är lite jobbigt att flytta från fina Kungsholmen (de är så mysigt här!) så känns det faktiskt helt okej när det är ett förstahandskontrakt det rör sig om. Att bo i andrahand är aldrig en långsiktig boendelösning och det är ändå ett rätt trevligt område jag kommer att flytta till (och större lägenhet). YAY!

Got this lovely and classic watch as a b-day gift from my parents!
Kommentarer
Postat av: Daniella

SNYGG klocka! Grattis till lägenheten! =D

2011-10-24 @ 16:59:21

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...