Att: Läsare i Göteborg/läsare med vänner i Göteborg @ 18:57:28, 2011-09-18 i "Allmänt"



För ett tag sedan gjorde jag en blygsam liten efterlysning i slutet utav ett inlägg angående om lägenhet i Göteborg. Nu tar jag i med hårdhandskarna och ger efterlysningen ett helt inlägg!

Min bästa vän bor i Göteborg där hon pluggar politik på Göteborgs universitet och jobbar extra på populär restaurang/klubb på Avenyn. Dock bor hon egentligen ingenstans just nu, min lilla dam är HEMLÖS efter att hennes andrahandskontrakt gått ut för några veckor sedan. Hon har sina grejer i kartonger lite runt om i stan och allt hon använder är hopsamlat i en resväska som hon har med när hon surfar på klasskompisars soffor. Att vara hemlös klär absolut inte Sveriges blivande statsminister så nu måste vi hjälpa henne! ELLER HUR!?

Hjälp oss att efterlysa en 1a i Göteborg åt henne, fråga alla ni känner i stan om de vet något! En 1a med överkomligt pris (så det passar en student) och gärna inte alltför långt ifrån stan, hon ska kunna åka hem själv från jobbet sent på kvällen utan att jag behöver vara nervös.

Vet du något överhuvudtaget så maila mig på annasbazaar[snabel-a]live.se, tack!

Nu har det löst sig! Grattis till lägenheten tusse!
Kommentarer
Postat av: Johanna

KÄRLEK!

2011-09-21 @ 13:05:08

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...