Burgundy + suede + loafers = Påväg hem till mig! @ 09:30:00, 2011-09-02 i "Shoppat"



Jag vet inte varför men dessa skor har verkligen etsat sig fast i min "vill ha"-del utav hjärtat sedan jag såg dem för första gången. Igårkväll klickade jag äntligen hem dem tillsammans med några andra grejer. Loafers är en stor trend i höst och just nu är jag besatt utav vinrött, så om dessa passar kommer de nog bli väl använda. De finns förövrigt i många fler färger, och även i svartglitter! Vad jag mer beställde får ni se när jag kommit hem från Spanien. Inatt åker vi!
Loafers: Topshop, 50 pund.
Kommentarer
Postat av: hanka

Ha så kul i Spanien! :)

2011-09-02 @ 12:27:51
URL: http://angicja.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...