På lager igen -ÄNTLIGEN! @ 11:14:07, 2011-09-16 i "Shoppat"



De snygga bootsen jag tidigare bloggat om från Topshop har varit totalt slutsålda flera gånger om. Häromdagen kom de in igen och sålde slut på en timma. Då hade jag faktiskt ett par 38:or i min kundkorg, men när jag skulle betala var de försvunna. Gissa om jag var arg!? Jag bestämde mig då för att kolla varje dag om de kommit in för att inte missa dem igen (jag har inte lyckats hitta några ute i butik som är lika snygga och till lika bra pris).

Nyss när jag klickade mig in så fanns helt plötsligt alla storlekar inne! GLAD. De verkar inte "officiellt" ha kommit upp på hemsidan än, men de finns om du klickar dig in på dem via denna direktlänk. Hoppas de är lika snygga i verkligheten nu!
Här köper du dem: Topshop.
Kommentarer
Postat av: Chaosophia

Jag är så glad att jag råkade läsa det här inlägget av en slump! Hoppas, hoppas, hoppas att de jag lyckades knipa kommer passa. Storleken jag siktat in mig på var förstås slut. Tack för tipset!

2011-09-19 @ 09:47:02
URL: http://www.oneinchnails.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...