På semester (ja, igen)! @ 13:00:00, 2011-09-03 i "Personligt"



Hallå tussar! Nu borde jag och min bästavän vara framme på vårt hotell (som syns på bilden ovan) på Mallorca, Spanien. Hoppas jag. Som ni vet är jag flygrädd, och nu när jag skriver det här (igår) så hade jag lite resfeber. Vårt plan gick vid 5 på morgonen redan så det blir en hel dag här. Har aldrig varit på Mallorca förut så detta ska bli kul, dock så verkar det som om vädret är lite svajigt så håll tummarna för oss!

Det kommer att komma upp förinställda inlägg under denna vecka när jag är borta. Sedan återgår uppdateringen till normalt igen när jag kommer hem igen, 10 september! KRAM!
Bildkälla.
Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh så härligt det ser ut :) Hoppas du får en toppensemester!

2011-09-04 @ 19:55:56
URL: http://evacarolinen.blogg.se/
Postat av: matilda

jag håller på och letar resor för fullt just nu, och är mest inne på att åka till mallorca jag med! Snälla tipsa mig om bra ställen och hotell :)

2011-09-06 @ 00:27:27
URL: http://fashionbible.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...