Testar Moroccan oil @ 15:46:38, 2011-09-02 i "Skönhet"



Idag hände det något som inte händer så ofta i mitt liv; jag gick till frisören och klippte mig. Hallelujah liksom! Stackars frisör fick kämpa med att borsta håret i en mindre evighet och konstaterade att det var "onormalt tovigt". 15 centimeter kapade hon och det är så skönt! Hon använde även Moroccan oil och jag köpte med mig en flaska hem, eftersom jag velat testa denna länge. Jag vet inte om det är för att det är nyklippt eller om det är oljan, men håret är så himla mjukt och glansigt (bild ovan). Testa den om ni vill "återuppliva" håret lite, den kostar ca 339 kronor och finns på salonger. Tips!
Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska nog testa den!

2011-09-03 @ 10:05:47
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: jenny

Håret ser jätte fint ut!

2011-09-03 @ 18:35:25
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...