Vi har haft det så bra, va! @ 17:13:24, 2011-09-10 i "Personligt"




Nu har vi landat i Stockholm igen efter en mycket härlig vecka i Spanien! Lite instabilt väder i början men sedan mycket varmt och mycket härligt. Vi har mest badat och druckit Sangria (lite Simon går alltid ner). Självklart även obligatoriska tapas och paella. Vi bodde på ett jättefint hotell och hade nära till stranden, dock att vi mest låg vid poolen, sand är inte min cup of tea.

Och lyssna på denna (!!!), imorse på flygplatsen hade vi sällskap utav hela Real Mallorca (Mallorcas fotbollslag, spelar i La Liga om ni inte hänger med). Trodde ju att jag skulle smälla av, DREGGEL! Vart var dem hela veckan? Jag vill ha en sån para llevar, va!

Ni ska få massor utav grymma uppdateringar när jag kommit hem (är hemma hos mina föräldrar just nu), har massor utav inspiration för bloggen, det blir en grym höst! Kan även såhär i efterhand skvallra om att både jag och min kompis använt Moroccanoil hela veckan i solen och den är verkligen så fantastiskt som jag sa!

P.S. Om någon har tips på lägenhet som uthyres i Göteborg så snälla kontakta mig! Den får gärna ligga liiite centralt (inte ute i bushen) och ha en hyra som kan passa en student, det är bråttom bråttom!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som en mycket bra resa! Hade inte tackat nej till ditt ofrivilliga resesällskap ;-)



Synd, min bror hyrde just ut sin etta i Göteborg.

2011-09-11 @ 11:41:20
URL: http://www.intheheadofs.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...