Följ mig på twitter! @ 12:14:16, 2012-02-05 i "Allmänt"



Ni har väl inte missat att även om jag inte uppdaterar här så är jag alltid aktiv på Twitter? Följ mig där så får ni direkt ta del av fina shoppingfynd, händelser och en hel del överdrivna saker (ta mig med en nypa salt, jag är lite dramatisk ibland).

Just nu efterfrågar jag mintgröna gardiner på twitter, så om du har någon aning om vart jag kan hitta det så bara måste du skicka en tweet om det till mig (eller kommentera här)! Har ÄNTLIGEN fått vardagsrummet och sovrummet målat vitt, och om två veckor blir det även hallen. Vitt kanske låter tråkigt för vissa men jag ÄLSKAR vitt och det passar perfekt för en person som mig som ofta byter smak och stil, då slipper man måla om varenda jäkla gång... Vardagsrummet kommer att gå i stilrent vitt och silver medans jag i sovrummet gärna vill köra på pasteller, tänk mintgröna gardiner, en spegel med guldram och detaljer i retro-rosa.

Idag blir det dock ihopsättning utav min nya garderob jag köpte igår! Åkte till Ikea för att köpa lite småsaker (ny lampa och glas) men kom hem med en ny paxgarderob. Huuh...

Gå till min twitter här!
Kommentarer
Postat av: veronica

sv: Jag tycker också att det var jobbigt att gå på ikea igår, var även där idag. Så otroligt mycket folk så det blir nästan lite för jobbigt :P hehe!

2012-02-05 @ 20:05:55
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Johanna - Mamma, mode, skor

Jag har också Twitter, men jag är aldrig där... bloggen är kopplad till kontot, men eftersom jag inte har en smartphone så kan jag inte uppdatera "in-the-moment" som jag skulle vilja :)



Jag vill också ha vitt överallt! Sambon tycker jag är tråkig :)

2012-02-05 @ 21:29:26
URL: http://johannabolmgren.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...