Saturday 7 v.05 2012 @ 12:49:50, 2012-02-04 i "Shoppingtips/Inspiration"





Saturday 7 // Jag är SÅ sugen på att spendera lördagen med att införskaffa en hel del massa nytt till garderoben! Dock blir det nog endast en tur till IKEA idag med får jag en stund över så kan det hända att jag spenderar lite tid framför datorn och klickar hem något av sakerna ovan...

Jeans, River Island 40 pund // Jag välkomnar mer än gärna tillbaka de stentvättade jeansen i vår! Snyggt till topp med tryck, skinnjacka och ett par svarta kängor.

Klänning, Topshop 45 pund // Jag gillar även den sportiga vårlooken och hade kunnat tänka mig denna vita klänning från Topshop med genomskinliga partier. Dock att man kanske bör syssla med någon sport också ifall man ska gå runt och visa magen...

Clutch, River Island/Asos 345 kronor // Cool och annorlunda clutch som jag inte har någon aning om vad jag skulle bära den till, men vill ha den ändå.

Linne, Topshop 20 pund // Jag älskar slappa linnen och t-shirts med slitna, rockiga tryck på!

Klänning, Sass & Bide 707 Euro // Herre min gud, vilken dröm! Om jag skulle gå på någon bal, ta studenten, eller gå på något lite finare event i vår så skulle jag nog ha denna som nummer ett på min önskelista över klänningar.

Passfodral, Hoofstore 99 kronor // Går fortfarande runt med pass eftersom mitt leg har gått ut. Hade känts bra att skydda det i något snyggt fodral, som tex ett i vårens trendfärger mint eller lavender.

Armband, Asos 148 kronor // Älskar vänskapsarmband med döskalle-detaljer just nu! Hade gärna lagt till detta armband i min samling på armen.

Vad vill ni shoppa idag?
Kommentarer
Postat av: Jennifer

Är också väldigt shoppingsugen och efter att ha läst detta inlägg blev det inte mindre. ;)



P.S. Har aldrig kommenterat här förut men du ska veta att detta är en av mina favoritbloggar. Du gör hela tiden så fina collage med massor av modeinspiration. Keep up the good work! =)

2012-02-04 @ 13:41:57
Postat av: Anna

Jennifer Är det sant! Vad roligt att höra, kul att du tar dig tid att berätta det :D TACK! Kram!

2012-02-04 @ 13:59:47
URL: http://annasbazaar.se
Postat av: - pouline △

sv: tack såå mycket!! & DET SAMMA! :D

2012-02-04 @ 23:24:34
URL: http://poulines.se
Postat av: veronica

Vilken fin blogg du har :) jag gillar den.

2012-02-05 @ 00:04:35
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: hanna

åh, den där klänningen är galet underbar!! har själv haft ögonen på den ett par dagar nu. trappar upp köpsuget så att säga!

2012-02-05 @ 10:13:31
URL: http://likeajunkiestrungout.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag hade velat shoppa ett par byxor från Nelly trend (finns för 60% hos Members...), en stor laptop och en systemkamera!

2012-02-05 @ 18:31:54
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Julia

OH KLÄNNINGEN!!!!! Jag vill ha! xx

2012-02-07 @ 15:25:00
URL: http://ytligtgemytligt.devote.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...