Spotted in Chic @ 13:08:33, 2012-02-25 i "Mode & trender"



Spotted // Satt nästan morgonkaffet i halsen när jag bläddrade igenom nya numret utav Chic och dessa snygga shorts dök upp! Väldigt Marant-inspirerade och sjukt jävla snygga, väldigt "jag" och självklart från Topshop. De kommer att kosta 295 kronor men jag vet inte riktigt när de landar i butik, om ni ser att de kommit in får ni mer än gärna hojta till!

Jag skulle matcha dem med: Ett instoppat, slappt, ljusgrått linne med en mörkblå uppknäppt jeansshorta över med upprullade armar. Bruna Marant-lookies-boots och flätor i håret. Jag är så redo för sommar nu!
Kommentarer
Postat av: Nicki

såg också de i tidningen, underbart snygga!

2012-02-26 @ 08:55:22
URL: http://niicki.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...