Dagens önskeoutfit: Leo jeans @ 14:51:16, 2012-01-06 i "Outfit inspiration"



Jag verkligen älskar de här leopardfläckiga jeansen från Current/Elliott trotts att jag egentligen inte alls är ett fan utav mönstret! Samma sak med jackan, den är inte alls min stil egentligen men färgen är ju helt fantastisk. Jag gillar looken med att "bara slänga på sig" några utav favoritplaggen lite slarvigt och piffa till med en clutch, och jag hade gärna gått klädd så just idag tillsammans med en slarvig uppsättning och skor efter väder.






­­
I love both the jeans and the jacket and would love to wear them together a la "I just threw something on..."
Kommentarer
Postat av: Julia

Alltså jeansen, så fina! xx

2012-01-06 @ 21:01:42
URL: http://ytligtgemytligt.devote.se
Postat av: smäm

Snyggt!



Vi målade luckorna själva med en roller. Blev jättebra.

2012-01-07 @ 09:49:23
URL: http://smäm.se
Postat av: Anonym

wow Jag älskar ditt nya sätt att länka produkterna i slutet, grym ide tjejen du är så påhittig! blir intressant å se hur lång tid det tar tills nån härmar den detaljen också ;)

2012-01-07 @ 16:39:15

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...